donderdag 4 mei 2017

Interactive cards


Laatst stuitte in op een kaarten challenge met als thema interactive cards. Dat wil zeggen dat er iets beweegt in of op de kaart als je hem open en dicht doet of juist ergens aan moet trekken. Je kan hier heel veel kanten mee op en het is super leuk om te doen. Degene die de kaart ontvangt zal meteen zien dat je er extra werk in hebt gestopt en diegene zal dat zeker waarderen. Het idee van deze kaart heb ik van een voorbeeld kaart van Ilona Veuger.



Met deze kaarten wil ik nog even het Succulent designer paper en de succulent dies in het zonnetje zetten. Ik kan nog steeds niet geloven dat deze niet meegaat naar de nieuwe catalogus. Voor deze kaarten staan 2 producten centraal: Succulent designer paper en de Ready to Pop stamp set (die wel meegaat naar de nieuwe catalogus). Ik wil laten zien dat je het Succulent papier ook goed kan combineren met stempels die niets met bloemen en plantjes te maken hebben. Zo kwam ik uit op 2 dezelfde kaarten die toch ieder een hele andere uitstraling hebben. Ik heb de kaarten stap voor stap gefotografeerd tijdens het open maken om er een goed beeld van te geven. Ik zal als eerste de Succulent kaart laten zien.


De groene schuifvlakken zitten vastgeplakt aan de zijkanten waardoor ze openschuiven als je de kaart open doet. De popcorn kaart is op dezelfde manier gemaakt en met hetzelfde pak designer paper. Dit is een leuke kaart om te geven aan iemand die je wil uitnodigen voor de bioscoop of een bioscoopbon cadeau doet.



Ik heb de popcorn gestempeld op Whisper White, daarna uitgeknipt en vastgeplakt met Dimensionals. Door er zwarte streepjes bij te tekenen is het net of de popcorn wegschiet vanuit het midden.
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik over dit model kaart. Wil je ook spelen met dit leuke papier dan moet je er snel bij zijn. Het is alleen nog deze maand (mei 2017) te verkrijgen zolang de voorraad strekt. Neem snel een kijkje op de website van Stampin'Up!


Materialen:
- Succulent Garden Designer Series Paper 142778 -
- Succulent Framelits Dies 142757 -
- Ready to Pop photopolymer stamps 141513 -
- Layering Circles Framelits Dies 141705 -
- Multipurpose Liguid Glue 110755 -
- Stampin'Trimmer 129722 -
- Paper Snips 103579 -
- Bone Folder 102300 -
- Memento ink pad Tuxedo Black 132708 -
- Classic Stampin'Pad Sweet Sugarplum 141395 -
- Classic Stampin'Pad So Saffron 126957 -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten