woensdag 4 januari 2017

Sale-A-Bration 2017


De Sale is weer voorbij, net als 2016 en het is voorbij gevlogen! Het nieuwe jaar is weer begonnen en ik wil iedereen nog de beste wensen geven voor 2017, dat het een mooi stempeljaar mag worden!

Het is bijna een jaar geleden dat ik ben ingestapt als demo bij Stampin'Up! en ik heb er geen minuut spijt van gehad. Ik heb veel nieuwe gezellige mensen leren kennen en heb er als het ware een familie bij gekregen.

Om het nieuwe stempeljaar goed te laten beginnen heb ik goed nieuws! De Sale-A-Bration is weer begonnen. van 4 januari t/m 31 maart 2017 kun je bij besteding van iedere 60 euro een gratis item uitkiezen uit de Sale-A-Bration folder, de link hiervan staat in de side bar. Naast de Sale-A-Bration folder is er ook een nieuwe seizoens catalogus uit, namelijk de lente/zomer catalogus. Deze loopt van 4 januari t/m 31 mei 2017, de link hiernaartoe staat ook in de side bar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten