maandag 9 januari 2017

Hey Chick!

Hebben jullie al gezien voor welke leuke gratis producten je kan sparen tijdens deze Sale-A-Bration? Ik ben gek op die kippen stempelset! Je kan deze stempelset voor meer dan alleen Pasen gebruiken. Vandaag heb ik een beterschapskaartje gemaakt voor een collega. Ik heb hiervoor 2 stempelsets gebruikt: Hey Chick (Sale-A-Bration folder) en de Iconic Occasions. De Iconic Occasions stempel kun je alléén aanschaffen als je een party host. Meer informatie over het hosten van een party kun je Hier vinden.

De kip heb ik gestempeld met basic grey en daarna ingekleurd met watercolour pencils. Deze staan in de nieuwe spring/summer catalogus. Ik heb de kleuren aangezet aan de randen en daarna de kleuren verdeeld met de blender pens. De pleister heb ik gestempeld met Blushing Bride.



Materialen:
- Iconic Occasions stamp set 143199 -
- Hey Chick stamp set 143331 -
- Watercolor pencils 141709 -
- Blender pens 102845 -
- Basic Grey ink pad 140932 -
- Blushing Bride 131172 -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten