vrijdag 8 januari 2016

Een nieuw avontuur

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik begonnen met Stampin'Up! Het lijkt me erg leuk en ik ben al druk in de weer met het maken van deze blog, ik blog al een tijdje op mijn eerste blog: Liesy Creatieve Moments Daar kun je ook van alles vinden, maar deze blog gebruik ik alleen voor mijn Stampin'Up! avontuur.

Ik zal even kort iets over mij vertellen. Ik ben Lysette, werk bij Pipoos Den Haag als verkoopmedewerker en ben dus sinds vandaag onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice. Het creatief bezig zijn is met de paplepel ingegoten en zit ook een beetje in de genen, mijn moeder is heel creatief en mijn opa kon er ook wat van (vooral heel goed in tekenen). Stempelen is mijn grootste hobby, lekker kaartjes & ATC's maken soms even de tijd maken om te gaan scrappen. Foto's genoeg, want ik ben dol op foto's maken als ik op vakantie ben, een dagje naar de dierentuin ga of de gekke houdingen van mijn 3 katten vastleggen. Naast dit zijn er nog meer creatieve hobby's die af en toe uitoefen zoals porceleinverven. Meedoen aan online challenges vind ik ook erg leuk. Verder ben ik gek op films kijken in de bioscoop en zet in me in voor de dieren en het milieu.

Misschien vragen jullie je af waarom ik heb gekozen voor de naam 'Lysette's Stampin Universe' dat kan ik ook nog wel even uitleggen. Ik ben een grote fan van het muziekgenre metal en mijn favoriete band is Epica, vaak haal ik ook inspiratie uit hun lyrics voor hobby projectjes. Ik heb zelfs mijn afstudeer project van het Grafisch Lyceum Rotterdam gebaseerd op de titelsong van het album 'Design Your Universe'. Toen ik bij het laatste optreden van 2015 was en Epica het nummer 'Desgn Your Universe' speelde schoten mijn ogen weer vol tranen en besloot ik Stampin'Up! demo te worden. Zodoende vind ik het een passende naam voor dit grootse avontuur.

2 opmerkingen:

  1. Dat gaat een gezellig en creatief avontuur worden en ik voel me bevoordeeld dat ik er zo dicht op zit. Veel plezier en succes gewenst schat (kiss/hug.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen